onsdag 1 juni 2011

Är det verkligen vatten


Hundar jag har???

Onsdag redan och arbets veckan börjar gå mot sitt slut,en dags ledighet innan sista jobbedagen för veckan,Skönt!
Den här dagen har verkligen gått emot mig totalt,från morron till sen em..Vart lite lagom irriterad.Så kände att det var väl inte på tal om någon träning direkt när man landat hemma,så jag tog med barnen,dogzen och svärmor och åkte till sjön direkt istället,och det var nog uppskattat:-)

Om jag sammanfattar,trippen till sjön kan jag väl säga såhär. Ibland undrar jag verkligen om det är "vatten hundar" jag har...? Ambra:Ja,badar mer än gärna och hon upskatta det ju mest.
Ingo: Njae,jo visst han går väl i,dyker ner med hela huvudet under vattnet sen är det bra Typ!Men ingen "plask" bröte,simning mm som han brukar,han var helt totalt blockerad av hund godiset vi alla hade på oss,jag tror det är sjukligt hos honom,han är galen i allt som heter MAT/GODIS ja vad fanken det än är som går att äta..:) Så de korten man typ kunde ta på honom det var när han gick och pinka,sökte godis,tiggde från william,tiggde från julia..Ja ni förstår ju.Haha, Dingo bingo!

Nu ligger de iaf helt utslagna här hemma och jag ska bara ta det lugnt och njuta av vår lediga dag imon med en kopp kaffe eller två:)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar