tisdag 14 juni 2011

HÄRLIGT!!

Sista kvälls promenixen gjord.. Och vi klara oss faktiskt Ganska bra från odågerna (knotten) och det var en härlig kvälls runda jag och min stora tjej och lufsarna gick..Blev en sväng ut i "ängarna" och köra lite
"sök med godis" vilket såg ut som om jag hade två ponnyer som stod och kä'ka gräs ungefär:p
Sen gick vi vidare bort mot våran sjö vi har här i byn, (dock går inte den utmärkt att bada i,dels finns det ingen botten,och sen är det typ sisådär 2-3 meter djup direkt) Vilket inte är något för mina hundar i dags läget.. Men vi stod där en stund (innefattar,väldigt kort stund,tills dessa odåger kom fram) och bara va.Jätte mysigt är det.
Sen på vägen hem blev det stopp vid dammen,och vem vill bada i Sjöar när det faktiskt finns DAMM? :-)
Där slängde sig Ingo i på direkten:)

Nu när jag faktiskt anmält mig till Rallytävling i sommar så har vi ju så klart även kört lite träning också. Och det funka MKT bra:) Kanon!









2 kommentarer:

  1. Ah så mysigt de hade det!!!
    Hoppas att ni har det gott!
    Kramen Ninna

    SvaraRadera
  2. Tog en liten titt här inne, Lämnar ett litet spår efter mig. Fina bilder du lägger in i bloggen :)

    SvaraRadera