fredag 17 juni 2011

Inge bra alls

Idag för min tjej..
Hennes öra krånglar fortfarande och idag är värre än innan,(gnäller/skakar och "kluckar" i örat på henne,känns som att det är mkt vätska i örat nu och det har det inte vart innan,ändå torkar jag ur det varje dag och hon har fått börja om med dropparna igen..
Veterinär samtal på måndag får det bli. Men frågan är om det finns något annat jag kan göra för att få ut smutsen och vätskan i örat nu mer än att bara torka med papper...Fick sist köpa extremt Långa tops hos vet,men jag vågar bokstavligen talat inte använda dom på henne..Tänk om jag lyckas "få hål på nåt" .Usch!
Tips på bra öron rens eller sköljning någon,mottages tacksamt:)
Örat är Inte svullet eller ömt på,men ligger hon på det gnäller hon,kliar man vid huvudet/öronen gnäller hon,när jag gör rent gnäller hon,och hon går något med huvudet på sned...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar