lördag 25 juni 2011

Semster!

Ja,det är det verkligen nu,känns så jäkla skönt!

Igår (midsommar afton) var vi bara hemma och hade det gott,(vädret kunde ju dock va bättre) Men dagen började med att jag,barnen och dogsen tog en skogsrunda och letade efter blommor till deras kransar,vilket faktiskt gick över förväntan (även kransarna) :))
Sen käkade vi den "berömda" midsommar maten,i väntan på att min mor och Lg skulle komma och äta tårta och grilla med oss på kvällen. Hade som sagt en trevlig dag.

Idag har Jocke fortsatt med sina projekt här hemma igen och jag fixat och donat inför vårt besök här om en stund,ska bli trevligt:)
Först blir det att bjuda på lite jordgubbs paj och ikväll grillning så klart.:)
Vi har ju pratat här hemma till och från,om att sälja bilen,(vi har nu hittat en annan vi vill ha)  Och igår fick jocke något ryck och satte ut den på annons,så nu väntar vi en intresserad här i em, (hur tänkte han nu?? Vad ska vi åka med frams till vi köpt ny??? Ja,jag har inte den blekaste aning men jag hoppas ju han kommer fixa detta inom kort,för utan bil blir det jobbigt:P

Här kommer iaf lite bilder från helgen och dess projekt som nu börjar luta mot sitt slut:))






2 kommentarer: