söndag 5 juni 2011

UNDERBARA!

Nu börjar denna underbara ledighet luta mot sitt slut,och likaså det fina vädret verkar det som..
Men då känns det ju Ok att gå och jobba på tisdag...:)

Helgen har iaf varit sååå lugn och skön.
Man kan sammanfatta våran helg som, Sol,Bad,Badminton,Götta,Grillning,Promenader och (tvätt/städ) så klart:)

Så det här med träning har legat lite lågt kan jag ju säga,värmen tar alldeles för hårt på dom så det har fått vila ett par dagar,tror de har vart nöjda över,promenader,bad och bus:D
Men ikväll försökte jag att köra lite "ställande/läggande" med Ambra, (vi har tappat sååååå mycket på de momenten,och jag vet helt ärligt talat inte hur jag ska jobba vidare för att få upp) "DET DÄR"

Och det är som jag skriver,värmen tar för tok för mkt på henne och det gör mer "onytta än nytta" att träna henne då. Men iaf,Julia fick va med och filma lite och ni ser ju ganska tydligt vart problemen finns.. Vi har verkligen att jobba på..

Sen ville Julia också träna henne lite och självklart får hon det. De är ju bara sååå Underbara!!


                                                                             Ambra





                                                   Lite Sköna bilder från helgen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar