lördag 30 juli 2011

camping livet

Lilla virrpannan Vinna har i morses anlänt hit för lite "pensionat läger" medans hennes ägare själva är på Bröllop:)
Allt går bara bra och hon infinner sig verkligen i det mesta denna lilla dam.Stört skön lillsnuttan..
Men gudarna ska också veta vilken liten "terrier" det gömmer sig i henne:-) Nä,skämt & sido men full rulle och fullt ös och resten vila.så skulle man väl kunna uttrycka sig:)

Barnen har fullt upp hela dagarna och om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag rent av att det har jäkligt kul och de vill inte åka hem ännu iaf:)
Idag gick Julia bort till mormor Mia för att få en lite bättre frisyr på sitt hår och det blev ritkigt bra.NÖJD!

Nu har jocke och william åkt hem med fam Ivarsson i deras husbil för att klippa gräs,fixa&dona lite hemma.(De kommer ner ikväll igen som tur är)
Måste säg att vi haft riktigt trevligt med fam Ivarsson och lite trist att de redan åker.
 (å andra sidan så har ju inte alla semester längre) Men vi har haft jäkligt roliga dagar iaf och det tackar vi för:)

Nu är det snart tid nog att fixa sig inför ikväll och en trevlig kväll borta hos pappa:)

                                                          "Laddar för bus"
                                                        "sen mös jag lite med den lille här"
                                                         "Sen var jag på`t igen där ute "

                                                                    "och mkt trött blev jag sen"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar