fredag 15 juli 2011

Mkt trevlig dag,men liiite besviken!!

Ja,så var det idag dags för utställningen i Tvååker.Ambra gick in sist av alla och en efter en blev mer eller mindre "utkastade" ... ja,domaren var väl inte den "häftigaste" och den mest roliga jag träffat på,(ganska B om jag ska va sån) Och Ambra och jag gick där ifrån med ett "Very good" och jag är väl inte jätte impad,men så är det ibland och helt enkelt gillade inte domaren hennes typ (och jag vet,hon är inte ren i det vita,utan rätt tixig) Och bla,var det väl det kan jag tro,och sen tyckte han även att "hon rörde sig ngt trångt" (vilket jag personligen Inte tycker,men men så är det ibland)

Väl tillbaka på campingen har vi det iaf toppen och hundarna sköter sig exemplariskt,och ungarna verkar riktigt nöjda och glada,underbart!
Nu har vi precis tänt grillen för dagens kvällsmat och gott ska det bli:)

Igår hände en liten incident med Julia,hon cyklade och gick omkullk och fick ett (ganska så rejält) jack i hakan,så Matilda fick agera sjukvårdare här och plåstra om henne,och det ser idag redan mycket bättre och finare ut.Skönt!

Blev inga direkta kort från utställningen idag men var ju så klart tvungen att ta på mina sköna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar