onsdag 28 september 2011

DET KAN VÄNDA FORT

Kommenterar väl detsamma som jag gjorde på Fb:/¨

Nu har pappa vart här och agerat "sjukvårdare" åt Ambra (vad skulle jag göra utan min pappa:)
Och enligt honom så är det inte så farligt som det ser ut. Vi har nu gjort rent,klippt/rakat bort allt hår runt om, och pudrat på antibiotika puder och det sitter/finns inget var i det nu men visst är det irriterat..
Ska tvätta rent imon bitti igen och sen lägga på mer pencillin puder och ringa vet,och se vad de säger.. Antagligen har "fettknuten" "släppt/lossat" av sig själv och allt var och skit åkt ut.
Man syr inte såna här typer av sår,då risken är stor att det inte läker inifrån ordenligt.
 Ska hålla tort,luftigt och rent och fortsätta med mitt mirakel puder (Är det bästa jag någonsin haft)

Nu ska jag natta min lilleman som har gått och blivit sjuk (hostar som en tok) Men lycklig för det,fick ju åka med pappa på jobbet idag:)

Julia har vart en tuff tjej idag och tagit vaccination- Inte ens ett "AJ" eller ett dyft :) Självklart får man ju något när man är så duktig,och hon valde så klart ett "lipgloss" 
 Fin om läpparna vill man ju så klart va :D
Och hemma fixade vi kladdkaka,mycket uppskattat :)

Ladda om batterierna för de sista dagarna på jobbet och hoppas på att jag kan ut och tävla med Ambra på söndag- Annars blir jag ganska så smått besviken..
Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar