söndag 25 september 2011

EN TREVLIG HELG

Sitter med en kopp kaffe och funderar på hur jag ska sammanfatta denna helgen.
Fredagen började iaf med jobb,skola,dagis sen var det ju dags för Julias gymnastik på em och medans hon var där passade jag och William på att åka in till stan en sväng och kika.Och med oss hem blev det nya skor till alla barnen och ett par byxor till mig (ingen super shopp direkt,men mycket behövligt:)
Väl hemma efter idrott och shopping satte jag mig och då så klart försökte få något hum om telefonen jag skaffat mig,och det var väl lättare sagt än gjort,skulle man kunna säga,ringde den ena efter den andre och bad om hjälp.. Först igår fick jag igång "skrutten" och först idag har jag börjat få ett hum om det mesta på den. Inte lätt inte lätt:)
Jocke åkte ju redan ganska tidigt på fredagen till Gråbo & lastbilsutställningen.
Själv velade jag fram och tillbaka om vi skulle kika dit eller ej,men så blev det iaf tillslut,så sen eftermiddag igår drog jag och barnen iväg (mamma var snäll och va hundvakt) Och lyckligast var nog William:)
Eftersom vi kom ner ganska sent så dröjde det inte länge innan den "stora" prisutdelningen skulle äga rum.. Och (med lite förvåning) tog Jocke hem 1a priset i sin klass (grusbil) Ni må tro han var glad:)
Så visst var det en lyckad utställning för honom. Kvällen fortsatte och det bjöds på godmat och dryck och mycket trevligt sällskap.

Vi avslutade kvällen här hemma med pizza och läxläsning. Och nu sover barnen som stockar:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar