tisdag 13 september 2011

NY VECKA!

Ja,då har ytterligare några dagar av denna veckan passerat (tiden går fort) Och jag är fortfarande super glad efter den lyckade helgen vi hade nere i Skåne och hos mycket underbara vänner.

Här hemma rullar det på som vanligt med skola/dagis/jobb mm. Och veckorna är mer eller mindre hel fulla,så brist på aktivering finns inte här:)
Ang Ingos träning med apporten så går det mkt väl framåt. Han tar den,håller den.. Finns dock ett liiiitet bekymmer. (så vi nu fått backa tillbka igen) Han tar den som sagt utan bekymmer men när han håller fast så mer än 60% av ggr så tuggar han (inte bra) Men som sagt,ändå är jag jävligt tacksam att vi ändå kommit dit vi kommit och jag vet att mååånga hundar har problem med tuggandet (så här är vi inte ensamma:) Men,vi jobbar vidare och jag ska inom kort lägga ut ett film klipp på honom när han "så fint" apporterar..

Imorron åker jag och Ambra upp till klubben för lite träning.Fokus på platsläggning-linförighet-Läggande står på schemat.

Nu har vi här hemma också börjat kika efter nytt kök och som det ser ut,har vi nog fastnat för ett som vi tycker ser riktigt nice ut. Så det blir väl att ta bilen ner mot Gbg en dag här. Ett nytt kök är verkligen på tiden.
Det negativa med denna biten är ju dock bara det att,det finns såååå mycket annat fräscht och bra man hittar på sina "road trippar" så vem vet det kanske blir mer än bara kök:)

Nä,nu ska jag packa Julias väska inför morgon dagen. De ska ha "frilufsdag" och då ha med sig egen matsäck-tränings kläder mm så lika bra att sätta fart:)
Lilleman var trött idag och somna i soffan för över 1 timme se. Det tar hårt på krafterna att va på dagsi.)


Lite bilder på min sköna från Sofiero kommer här!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar