lördag 22 oktober 2011

MER TID ÖNSKAS

Men trots att tiden ibland inte alltid räcker till,så hinns ju iaf en del med ändå..
Och igår fick vi besök av mina systrar (alltid lika kul)
Vi käka taco,tjöta skit och hade det allmänt trevligt:)
Man skulle kunna säg att huset var fullt!Och även där kan man ju önska lite mer utrymme också (trots att man bor i hus,blir det ibland vääldigt litet helt plötsligt. Men finns det hjärterum så finns det sjärterum
(sägs det ju:)
Här hemma idag har det vart projekt "pann byte" hela dagen för Jocke.Och nu drog han sig upp i garaget för att meka syrrans bil och inatt blir det (som det ser ut) saltning på gång...Och där fick jag helt plötsligt ett "litet" bekymmer. Jag verkligen ogillar denna jour många gånger.
Planering:Vad är det???


                                                                  TRÄNING
Min träning skulle man väl också kunna säga legat lite på "hyllan". Men idag tog jag mig faktiskt tiden att åka upp och köra ett litet pass med damen här hemma,och hon var bra laddad och hade mycket energi.
I linförigheten höll hon bra fokus. Läggande var snabbt och bra.Hoppet inga problem.Inkallningen bra. platsen bra.
Ställandet var dock en katastrof. Idag visste hon inte det minsta va "STÅ" betydde,så det är ju bara att hoppas och tro hon lärt sig det tills imorron när det väl gäller igen :D

Igår kom kameran fram en snabbis då syrran höll på med dogsen.
Långt ifrån några super bilder,men dom är ju bara helt underbara:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar