onsdag 21 december 2011

EN DAG NÄRMARE JUL

Tre dagar kvar till Julafton och jag är snart färdig med allt. Känns hur bra som helst..
Stor handling och några mer julklapps inköp men sen så är vi redo för en skön jul:)
Allt handlar om prioritering här i livet och mitt val denna gång blev ganska så panik artad med allt
"jul fix" Men effektiv som man är så lyckades jag ju ganska bra ändå,trots att man är ute i sista stund:)

Idag har vi vart hos farmor och farfar och firar lite jul,vilket var mycket trevligt och gott.
Väl hemma var det bara till att ställa sig och fixa köttbullar och alla julklappar inslagna.
Men om jag känner mig själv bra,så kommer det självklart vara något jag bara "måste" fixa på fredag,men det är så det är och tur är väl det att vi alla inte är lika:)

Snön är ju äntligen här och vem är mer glad än jag och hundarna...
Och så här kan det se ut när man kommer hem och släpper lufsarna fria:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar