onsdag 28 december 2011

RENOVERING

Här är det rena katastrofen vad det gäller bloggeriet.Full rulle från morgon till kväll med allt vad jobb,dagis,skola,fritids,renoveringen och hundar heter... Och just nu är det köks prioritering som står på renoveringen (oj,oj oj vilket stök) och jocke håller på för fullt och idag vad det "rivning av kök" på listan,men han jobbar på bra och på ena sidan är skåpen redan på plats och även bänkskivan,likaså diskmaskinen har kommit på sin plats. Så målet är väl att bli färdiga tills nyår (vilket jag inte tvivlar på en sekund i hans tempo) 

Idag åkte vi också och kikade kakel och vi har väl inte vart jätte för, det traditionella  färgerna "vitt,grått,svart" utan mer åt det röda hållet,men som alltid så blev det väl ändrade planer när vi väl kom dit så nu har vi ett mörkt grått kakel liggandes här hemma. Men tror nog det kommer bli kanon.

Vad det gäller hund träning kan jag ju där också säg att jag inte har något speciellt nytt att komma med,träningen har väl även nu legat ett tag på hyllan (men för en gång skull känner jag faktiskt inte någon ånger för det)
Tror båda kan behöva en liten "break" då jag är ganska så övertygad om att dom är lika taggade när vi kör igång som de brukar efter ett litet uppehåll.

Over & out

1 kommentar:

  1. Det är aldrig fel med en paus så och då, du får ju lägga upp bilder på köket :-)

    SvaraRadera