fredag 6 januari 2012

GO MORGON!

En dag full med fix och don.Här ska badas hund,klippas,borstas och tränas.
Vad det gäller träning kommer jag väl inte köra på för fullt utan det kommer bli fåtalet moment som jag känner att hon är lite osäker på. (det vill säga, "sitt framför")
Sen ska det bli mycket spännande att se hur upplägget blir för imorgon.Det är första gången vi startar och tävlar inomhus och mycket störningar. Och där känner jag väl kanske att vi inte är 100% redo egentligen. Men den som aldrig gör får ju aldrig heller veta. Så vi kör på och tar det som en jävligt kul grej.
Jag tvekar inte på Ambra och div,moment (jag vet att hon kan)  "störnigarna" är vår stora utmaning.

Nu är det dags att fixa frukost åt tjejerna och fylla på kaffe koppen lite till:)

2 kommentarer:

  1. tror att störningarna är det största orosmomentet för oss alla ;)

    SvaraRadera