lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK

Vilken underbar helg med lång ledighet, god mat, trevligt sällskap och mycket godis:)
Idag är vi bort bjudna till goda vänner för att fira påsk kvällen. vilket ska bli super kul.

Det har vart full rulle idag med en del mat lagning som bl,a  (köttbullar, potatis gratäng mm, även lite bakning har det blivit, en hallon parfait som vi ska ta med oss ikväll. (Hoppas det smakar:)

Barnen har väntat på påsk haren bra längre men tillslut fann de lyckan och sina efterlängtade påsk ägg som självklart innehöll godis men också ett par skor:p (Där blev de allt lite förvånade, men glada:)
Tur var väl det!

Det här med att blogga har dessvärre inte vart min starka sida det sista, tiden har helt enkelt inte funnits till och det är mycket i planering var enda dag.
Men trots det har vi ju så klart ändå hållt igång en del och tränat, och i torsdags var vi med på tränings tävlingen på klubben, vilket är jätte nyttigt, framförallt för mig själv:p nerverna är ju inte alltid där det ska:) Men jag är nöjd både över mig själv och Ambra. Vi skötte oss bra tycker jag!


Avslutar detta inlägg med mina goa mys busar!








GLAD PÅSK.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar