lördag 14 april 2012

SKA MAN ELLER SKA MAN INTE?

Efter dagens tävling börjar jag nu starkt fundera på om jag ska strunta i LP och istället lägga all energi och tid på klass 2.!?
Känner mig mest stressad över detta lp nu och vill inte fastna på ett och samma ställe och snart känns det som vi är på väg att göra det, jag lägger nog alldeles för hög press på både mig själv och Ambra just nu, för det är ju inte Lk1 momenten som är vårt "problem" för momenten kan hon mer än väl, tyvärr fungerar det ju inte alltid på tävling, vilket gör mig ännu mer stressad.
(våra brister och bekymmer på tävling ligger nog stor vikt på mig själv) kan ju säg att det inte kan va någon lätt "energi" jag förmedlar till damen:)
Samtidigt har Lp alltid varit mitt mål, så jag känner mig verkligen kluven, men kan ju också säg att man börjat "tröttna på att nöta samma moment efter moment " Vi behöver nya utmaningar, och det vet jag vi får i klass 2 :)

Får väl se vad mina kloka tankar slutar någonstans..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar