tisdag 21 juni 2011

Varför?

Varför, varför tänker jag inte till???
Åh,jag blir ju ta mig fanken helt galen på mig själv ibland. Hur fasen kunde jag glömma av mh utbildningen idag, när vi senast var där igår och prata om att träffas idag igen??
Fick ju så klart ett meddelande av Mathilda som undra,vart fasen jag höll hus... Hmm,ja,vad ska jag säga,dumm,dumma jag!!! ibland undrar jag verkligen om jag ens tänker överhuvudtaget eller om man rent av har för mkt i sitt huvud...??!

Hade ju mitt sötaste Gud barn Rasmus,elin och Angelica här..Så dessvärre hade jag inte en tanke på det.Grr!
Men men,så kan det gå,hoppas bara jag inte missade allt för mkt..

Imorron har vi iaf fått en tid till veterinären med Ambra,och det ska då ta ett "Vax prov" i örat och undersöka det ytterliggare,hade ju vart för jävligt om det skulle bli kroniskt.. Men självklart kommer det att gå bra och klart hon kommer bli frisk inom kort :))

I råga på allt har ju Ambra nu också börjat löpa..Kändes ju inte jätte lämpligt just nu,men dessvärre kan man ju inte styra över det där som man vill:p
Nu är det dags att gå ut och bråka med knotten och köra ett litet pass,sen dags för kvälls promenixen..Härligt härligt!!

1 kommentar: