lördag 9 juli 2011

Börjar närma sig!!

Då är vi hemma igen,och vi har haft jätte trevligt ,(har jag så klart jämt när jag träffar systrarna)  Men det är lite tråkigt att det är en bit från oss bara,hade önskat vi bodde närmare.. Men men,man kan ju inte få allt:)

Nu är det tid att börja planera allt man ska ha med sig till husvagnen och inför utställning & tävlingen :)
Känner att jag börjar bli lite smått nervös nu,så i veckan kommer (det mesta iaf) fokusen ligga på "rallylydnaden" och dess moment. Det som "skrämmer" mig mest är nog det om det blir alldeles på tok för  varmt så funkar ju tyvärr inte Ambra hundra,och det är min stora "fasa" Men vi får väl tro att det ska gå vägen och att vi iaf tar oss igenom banan och förhoppningsvis med godkänt resultat.

Igår fick jag ett (förhoppningsvis) bra tips på att få en riktigt bra/fin och slank päls:p
Så till veckan ska jag testa detta "underverk" och se om jag håller med eller ej:)



Hade ju som förhoppning att hennes päls på svansen skulle hunnit växt ut tills "utställningarna" kört igång.
Men Icke... Som ni ser är det inte mycket att hurra för i dags läget:p hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar