tisdag 12 juli 2011

Nu är det nära!!

Efter en dag med städ & åter städ-tvätt-inköp-strykning-packning-hundvård och barn bus så sitter vi nu och njuter med varsin kall (eller jag,jocke sitter väl aldrig still) efter en goo kvällsmat (Grillning så klart:)
Nu är det bara det sista kvar (allt vad det nu innebär:p ) Men imon är det hundbad och åter hundvård som gäller,för snart styr vi mot Halland och (förhoppningsvis) en lyckad och kul helg:)

Har nu också (eller det har jag väl alltid) bestämt mig för att jobba på med Ingo och ha som mål att innan detta år ska vi ha startat LK1. Finns en del att jobba med men det känns verkligen inte som en omöjlighet
( finns dock en del som vi behöver jobba på,men vem har inte det :) Men jag hoppas och tror att vi kommer fixa det,hade också vart grymt kul att börja köra lite rally med honom,men vi får se vart det bär hän. Tiden ska finnas till också. En sak i sänder som sagt:D

Har jag inte världens skönaste hundar,vem har dom då?:-)


                                                                 Första försöket...

                                                                    Andra försöket...

                                                                     Tredje försöket....

                                                     Och där satt jag som jag skulle..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar