söndag 2 oktober 2011

ÄNTLIGEN PÅ GÅNG!

Efter alla negativa inlägg och min negativa inställning får jag väl iaf säga att jag faktiskt haft en super trevlig och bra helg!
Den började med att syster med familj kom ner i fredags. Jag,Sandra och våran mor hade bokat bord på Bubbel  och skulle ha en trevlig kväll ihop,och den var mer än lyckad. God mat,go dryck och många goa skratt,vi slutade det hela på Bishop med lite mer go dryck:D
 Kvällen kan sammanfattas som mycket lyckad!

Lördagen var en vanlig/skön hemma dag med lite fix här och där och jag,Julia och hundarna gick en riktigt mysig och skön lång promenix i skogen. (riktigt sommar väder) Kanon mysigt!
Kvällen sen avslutades med Kina mat och mer familje mys:)

Idag begav vi oss till Ikea (äntligen) för att kika på vårt "kommande" nya kök. Inget kök blev beställt men vi satt bra länge och gjorde massa ritningar och nu verkar vi fått ihop det rätt och riktigt och som vi vill ha det:)
Ska bli sååå skönt med lite nytt!
Självklart stannade vi till på vägen för lite fika paus.
När vi väl anlänt hemma igen var det bara att byta om och bege sig till ridningen med Julia.
Även denna kväll avslutades med ytterligare lite "helgs mat" så idag blev det pizza. (mkt uppskattat)

Nu ska jag tvätta rent Ambras sår för sista gången idag,det börjar se lite bättre ut och hon verkar inte berörd av det de minsta nu. Svullnaden har gått ner bra den också. Så hoppas det går åt rätt håll.
 Nu laddar vi ju för nya tag inför nästa helg då det är dags att starta i lydnads tävlingen på klubben..
 (Och hoppas inget kommer i vägen denna gång:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar