lördag 29 oktober 2011

ÅTAGANDE & ANSVAR!

Nä här sitter man nu och känner sig lika dum som i morses.. Usch vilken usel människa man är ibland.
Och det här med att ansvar och "kom ihåg" är förtillfället inte min starka sida just nu.

Dagen började med att klocka ringde vid 06,20 för att kunna meddela att man stryker sig från tävlingen i
F-berg idag.
Vid 9 tiden fick jag en sisådär 5 medd på telefon om att ca 3-5 olika nr ringt mig. min första tanke var jaha,är det någon från tävlingen kanske,tills jag söker nr på datorn och inser att det är folk uppe från klubben.
"Helvete" var min första tanke.MH idag och jag har spökdräkterna och trasorna hemma. (Haft hemma dräkterna/trasorna på tvätt)
(jag behöver nog inte förklara hur jävla dum jag kände mig)

Jag ringde upp ena mobil nr direkt. (skämdes som fasen) Pga mig hade det ju självklart haft "panik" av att  materialen inte fanns där,så det hade ju också fått åka en bra bit för att låna av någon vänlig själ.
Iaf,väl uppe på klubben vid ca 9,30 lämnade jag av grejerna. (Vad kunde jag göra mer än att be om ursäkt,det var ju bara ett rent jävla slarv av mig och ren glömska,men inte hjälpte så klart det något,det hade ju redan förlorat minst 1,5 h pga mig..)
Har sagt att jag iaf kan köra tillbaka de lånade dräkterna.Och det är väl det minsta jag kan göra...
Men för att inte låta mig bort förklaras.Men,hade min jävla telefon (rent av sagt) haft täckning här hemma så hade jag hunnit upp med dräkterna i tid. 2,5 h efter att de försökt nå mig kommer medd om att personerna har ringt.
Så jag kan ju säg som så att...
 ALDRIG MER NÅGOT LIKNANDE ÅTAGANDE FRÅN MIN SIDA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar