lördag 14 maj 2011

Fortsatt träning!

Ja,det här med bloggandet började väl sådär,när jag väl försökt komma igång ligger allt nere och inte fungerar... Men men.

Det har iaf blivit fortsatt träning med apporeteringen,och det går väl som jag skrev sist,vissa dagar funkar det bra andra sämre,men vi ska väl få kläm på detta bägge två snart:)
Det här med positioner och ingångar,har jag inte lagt någon större vikt på i början då jag faktiskt bara är glad över att hon faktiskt hämtar och håller den.. Självklart kommer det krävas mer och mer men känner att jag först vill få upp ett bra intresse för apporten ( då den i stort sett vart den  mest ointressanta hon sett innan" )

Kommer bli mer fokus på vissa moment nu innan det snart är dags för Tävling,och den största vikten kommer ligga på "läggandet" och "ställandet" 




(fick här,fort slänga fram kameran och försöka få till ett klipp,därav den usla "filmningen" )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar