måndag 16 maj 2011

Fullspäckad helg!

Ja,då var denna helg nu över. Det har verkligen vart full rulle varenda dag.
Fredagen började med att min syster kom hit för att vi sedan skulle bege oss ut till Sjömarken för och kika på vår lillasysters "konfirmations uppvisning" med god mat och fika. Det var jätte trevligt! Efter det var det att fort åka  hemåt för att hämta gubben min och bege sig till vår väns födelsedags fest.Det blev en sen kväll det..

Lördagen var dock betydligt lugnare,det hände inte mkt den dagen.

Då kom sen söndagen då min lilla syster hade sin "riktiga" konfirmations avslutning ute i Sjömarken 10,00 .Efter kyrkan var vi alla bjudna upp till Ellagården för Mkt god Mat,Fika,Kaffe och trevligt sällskap.En lyckad avslutning med andra ord. :)
Däremot fick William bli hemma denna dagen då han fått vattenkoppor.Trist,men men,det börjar ge med sig det med som tur är.
På kvällen var det åter igen dags för Julias ridlektion,hon börjar verkligen bli sååå duktig mina goa tjej:)
Väl hemma sen,får jag höra av Jocke att valpen Baloo med hela sin familj hade vart här och hälsat på:) Jätte kul verkligen (hade dock önskat jag själv var hemma också) Men vad jag förstod går allt bara bra och det verkar vara mkt nöjda över honom,stor familj på 8 barn och 2 vuxna :) Härligt! Och valp kursen de går är snart slut,och Baloo är såå duktig. Det är verkligen jätte roligt att höra från alla..

Som ni säkert förstår,har det inte blviit mkt träning denna helgen med mina två lufsar.Men nu är ledigheten över och vardagen kört igång igen,då är vi på G igen:)

Här kommer lite bilder på Baloo/Konfirmationen/Älskade systrar :D / William














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar