torsdag 26 maj 2011

Nöjd!

Haft lite krångel med bloggen,inte lyckats lägga in några bilder el dyl sen igår så det får komma en annan dag,
Har iaf en massa bilder på "lilla" Zorba, Christina & Jörgens nytillskott,en brun njuffe tik,en riktig liten goding och bara såå vacker!
Men det kommer när jag fått ordning på vad det nu kan va för fel...

Träning
Lk 1
Nu har jag i veckan fått hjälp av Karin att köra igenom momenten med Ambra i Lkl 1.Och fick faktiskt bra tips på plasten,det tackar vi för:)
Hon kommendera mig precis som på tävling. Fasen vad nyttigt det är!

Platsen
Nöjd,men belöna visserligen många gånger,men inget gnäll och hyfsad bra fokus hela tiden och med "hakan i backen" så helt klart Nöjd

Tandvisning
Har ju som sagt en super glad hund,så där har vi lite mer att jobba med,men självklart inga problem med tandvisningen

 Linförighet:  
Hon gick bra,höll fokus,hyfsade sättanden,dock jag som inte höll mig på raka linjer:p

Läggande under gång:
Helt OK fart/läggande

Inkallning
Nöjd

Ställande
Nöjd,men något steg

Apportering
Jätte nöjd

Hopp
Nöjd


Passade på att testa lite Agility för första gången,riktigt skoj faktiskt-trots Ambra inte riktigt förstod varför hon skulle göra vissa grejer:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar