fredag 27 maj 2011

Nu är det Nära..

Är vi laddade??
Jag hoppas verkligen min tjej är det iaf:)


Nu börjar det verkligen kännas,att jag ska va såå förbannat nervös,önska verkligen jag inte var det..

Idag har det inte blivit många "knop" gjorda med Ambra,har kört en "plats läggning" här hemmaIngo med så klart,och hon var grym,tänk om det kunde gå lika bra ikväll,är såå orolig för denna platsen.
Hon låg ca 3-4 min. Kvar Hela tiden,hakan i backen Hela tiden, gick dock och belöna några gånger,Men det kändes kanon. Sen är det ju det,här hemma finns inte jätte mkt "stör moment" och inte mkt som tappar hennes fokus kanske,men faktiskt ändå mkt nöjd,kändes iaf som om hon hade full fokus hela tiden.
Men va detta resulterar till får vi väl se ikväll...

Nu är det tid för att packa allt som ska med (är ju inte riktigt van vid just denna tävling)
Men det ska jag nog lyckas med,mest orolig är jag för att inte hitta dit,haha.Så typiskt mig,.. Vill till att ge sig iväg i god tid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar