lördag 21 maj 2011

Nu lutar det åt rätt håll!

Äntligen,eller ja,mycket bättre iaf. Börja med lite "enkel" linförighet,vilket kändes BRA.Ambra höll fokus,
bra fart men sättanden är fortfarande inte hundra,(antingen "slinker" hon ner på skinkan eller så blir det sneda sättanden)
Det vi sedan la mest fokus på under träningen var "läggande under gång" och idag satt det faktiskt VARJE gång.Inte ett ända DK behövdes och hyfsat bra fart med.Underbart!
.
Det blev inte något längre pass idag,hon är väldigt påverkad av vädret och blir trött fort,så ville inte traggla mkt mer utan la av när det kändes som bäst.
Men måste ju ändå tillägga att vi la in en´"fjärr dirrigering" också,det har vi inte tränat på något avsevärt,Men jag är faktiskt nöjd.
Självklart mkt att jobba på,bla,farten,sättanden mm,men det ser inte helt svart ut för oss iaf:-)

Denna dagen i ända har annars varit rätt lugn.
Vart och kika på när min syster hade sin hopplektion i fm,och jag blir såå stolt varje gång jag ser henne rida.Hon är en stjärna:)
Dessvärre blev det inga kort idag...

Sen passade jag på att åka och köpa lite fler blommor på vägen hem,(jag älskar verkligen blommor :)
Väl hemma hade jag ett par bus tjejer som ville baka och självklart fick dom de, choklad muffins blev det,mmm såå gott!
Kvällen kommer avslutas hemma med mina bästa!

Här "slänger " jag ut ett litet klipp från fjärren... (bortse från de kassa filmandet)


1 kommentar:

  1. Jag tycker att ni är duktiga! Det kommer nog gå susen nästa vecka, vi hejar på¨er. Kan ju tyvärr inte komma och kolla, men tror ni grejar det ändå. Där ser du att enträgen träning ger resultat:) Jag kanske skall lägga in ett kol så att vi klarar något moment på vår "tävling" på tisdag.. Mathilda

    SvaraRadera