torsdag 19 maj 2011

Träning och Åter Träning

Jag börjar ju verkligen känna mig lite smått nervös inför nästa fredag,det känns inte Alls som för ett tag sen,tycker vi har haft bra fokus ihop och fått det att fungera mkt bra,men nånting har hänt.Och tyvärr finns inte "Det" längre. Ja,vi försöker väl kämpa på,men man börjar ju blite lite smått uttråkad på dessa moment nu också..,ett jäkla tragglande är vad det är,och så är det (jag vet) Men hade vart såå underbart att få det att fungera så att vi kommer vidare. Men som läget är nu vill jag inte lägga in allt för mkt nya moment på henne innan ex "läggandet" och "ställandet" fungerar BRA!
Det jag ändå kan va stolt över är verkligen apporteringen.Där tycker jag vi har "lyckats" iaf hyfsat bra och kommit en bit på vägen iaf, (om,jag blickar tillbaka typ 6 månader då hon inte ens tittade åt apporten)
Så jag tror inte vi är helt körda iaf :D
Nejdå vi kör på här hemma och det får "brista eller gå" man blir ju iaf en erfarenhet rikare på det:)

Nu har jag också stora förhoppningar om att starta Ambra OFF i Rallylydnad 2/4 i Gbg,Det skulle jag verkligen se framemot,såå jävla roligt det är!!

Min syn på saken:)


Mkt sneda/slarviga sättanden
Tappar fokus till och från.
Inte tillräckligt snabbt Läggande/Ställande
Något dåliga "ingångar"

MEN: Dom är bara såå jäkla underbara och jag är STOLT över henne/honom
(Jag har ju självklart mkt i allt som dom utför också,inte att för glömma)
Men VI jobbar på:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar