tisdag 31 maj 2011

Vad vore livet utan...

Promenad & Vatten..?
Ungefär de tankarna känner jag att mina dogs har:) Att bara få va, springa och "plaska" där det känns som bäst :D

Lite i efterhand ångrar jag att jag faktiskt inte tog någon bild.Vi höll nämligen på att få en slingrande liten varelse till sällskap.p  Ormen.. Jag tror rent av att jag körde rakt över den med vagnen innan jag såg den runt mina fötter,"om jag skrek till" (Gillar INTE) Fråga mig inte vad för orm det va,för det har jag inte en aning om,mer än att jag bad ungarna hålla uppe fötterna långt,både till lilleman som satt i vagnen och till julia som cykla.. yaa!! Resten av timman gick åt till att kolla marken mer än vägen framåt ungefär...:p










                                                hmm,kan man gå in där..
                                                    "vi testar" japp  in i tunneln...
                                                Och ut ur tunneln..
                                                          bada fötter, (Burr)

                                                      Skönt vad det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar