torsdag 23 juni 2011

Äntligen!

Äntligen har man kommit till dagen som man väntat på såååå. SEMESTER!
Även fast dagen inte börja det bästa med att läsa det idiotiska mailet,så har det ändå vart mkt positiva tings idag.

Har gått helspänd hela dagen och väntat på svar,och väntat och väntat,,men tillslut kom samtalet.
Min bästa & underbara vän Katrin och Jockes bror (Chrille) har nu fått en liten tös:))
Är så glad och lycklig för deras skull. Nu hoppas jag inte det dröjer innan vi står vid dörren och knackar på för att hälsa på underverket <3

Sen ikväll bar det av för stor-handling för mig och barnen,(jocke fixar och donar här hemma i vanlig ordnng) Och det blir så bra så:) Sen blev det en go kvällsmat och nu sitter jag och njuter och tar mig en kall och hoppas och ser fram emot en Underbar semester!

Mina blöt djur ute i regnet: (En liten för tidig midsommar present till dom:))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar