torsdag 23 juni 2011

Vad är riktigt Service?

Helt plötsligt vändes denna (rätt underbara dag) till något helt annat,bara genom att läsa ett mail..
Att ha sådan dålig service och omtanke,då är det ju inte ens värt att åka dit.(Så kanske inte ska deppa allt för mkt egentligen) Men hur fasen kan man yttra sig om en sak som sedan inte gäller ändå???

Jag skickade ett mail till en camping i Varberg för att höra om de hade plats "det och det datumet" och skrev att vi isf bokar den.
Fick tillbaka dagen efter att,"den" platsen finns kvar,och om ni vill boka den så maila adress och telefon nr"
Vilket jag gjorde dagen efter,och fick nu idag (tre dagar senare) ett mail där det står..

Tror ni att det kokar i mig när jag läste det eller? Så nu kommer vi ju till frågan hur fasen löser vi den helgen?Utställning på fredag & rally tävling på lördag.
Sen varför vi ville ha den var ju för att vi skulle va på samma camping som våra kära vänner.. Men så bra gick det med det... Grrr!

Hej!
Tyvärr har den blivit uppbokad härmellan..
Vänliga Hälsningar/Best Regards



Men för att se det så, har jag faktiskt inte ens lust med att ligga på en sådan usel service..



Det positiva idag är ju trots allt att jag nu har gått på SEMESTER i 7 Underbara veckor!!! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar