måndag 20 juni 2011

Ganska ointressant.Men

vi kämpar vidare,och även fast det kanske inte är hundra och inte heller någon avsevärd skillnad så verkar det iaf som att hon börjar förstå att det här med "snigel frakt" läggande inte faktiskt lönar sig utan att hon faktiskt de flesta gånger iaf gör ett snabbare läggande. Och det känns positivt. Dock körde jag idag ett "test" genom att gå som i LK1 och köra läggande-Måste säga att,där blev jag inte speciéllt fascinerad-Så det kommer läggas mer tid på "läggande under gång" för nu vet jag att hon KAN,bara hon som försöker komma undan med den enkla varianten:p
Även linförigheten var väl inte den bästas idag,mkt "position fel" och ganska så osäker också dock..
Det här med att träna sid förflyttnignar,är inte vår starka sida och ngt vi måste jobba mkt mer på..
Men jag är trots allt nöjd ändå: Hon försöker och hon är positiv:)



Projekt Staket:
Det är uppsatt och klart. Och jag är jätte nöjd: Tills igår kväll..
Jag kan säga så här: Nu vet jag hur mkt och nära jag kan kräva av Ambra när vi tränar Hopp iaf:
Det må kanske inte va så högt med hon hoppa på ett skutt över 1 m rätt över..Tro jag blev toklig??!!
Så det fick jag väl för det.. Bättre krävs!!!

Nu är det dags att slänga i sig kvällsmaten innan det är dags för MH utbildning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar