söndag 19 juni 2011

Inte långt kvar

Jag nu är det verkligen inte många dagar kvar.
4 arbetsdagar kvar innan en LÅNG LEDIGHET!!

Hemma fix
Idag trotsade Jocke regnet också och begav sig ut för att slutföra "projekt staket" så nu börjar det äntligen arta sig,en liten bit kvar mellan ved skjulen och målning och sen var det klart:)
Medans han var ute och greja passade jag och Julia på att baka lite igen,idag blev det lite vanilj bullar och till Julia och williams fördel,då också (chokladbollar)
Fick också lite hjälp av Julia i förmiddags med att ta en sväng med dogzen, (mamma ogilllar ju regn mkt mer än mina barn) Så det gjorde hon gladeligen:D Det tackar vi för! :)

Nu är det snart dags att byta om här hemma för att bege sig till ridningen med Julia.Sista gången idag för denna terminen,och det ogillar hon mkt. Får försöka ragga häst till mig och Iafia så vi kan få rida lite på semestern:)

Så här brukar det se ut här hemma när mina två är trötta. :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar