onsdag 29 juni 2011

Luuugn dag!

Denna dagen sprang iväg som bara den,och ändå har inte hänt super mkt här hemma,har mest varit en riktigt "sol & bad dag" Underbart! Svärmor har varit här och umgåtts med osss ett par timmar med,och lilleman följde sedan med henne hem för att sova över.Sen kom karro hit för att massera lite,men idag hoppade jag över,så tror både min kropp och Karro var glad för det:) Speciellt i denna värmen..
Sen har mannen i huset vart och handlat färg till staketet och regler/brädor till att ställa poolen på,och jag kan säga att det  blev helt klart,mycket bättre:)
Igår grejade han med bilen näst intill hela kvällen,och den fick sig en liten ny utstyrsel. Vinge & tonade rutor blev också Jätte bra:)

Nu är det ju också hög tid att börja fixa Ambra inför Ryda på söndag,tänkte göra ett ryck imorron med borstning,klippning,och badning,det finns lite att fixa med... Dock ser ju vädret inte speciellt lovande ut,ska ju regna HELA helgen,och detta måste nog vara första gången det regnar på Ryda utställningen,det har ju alltid varit stek hett då och fint.. Typiskt.Men håller tummarna för uppehåll iaf:)

Nu är vi ju hemma efter kvällens lång runda och både jag och hundarna är helt slut, (duschen satt inte det minsta fel kan jag lova :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar