torsdag 30 juni 2011

Vilken skillnad

Idag har jag börjat med lite omgång "Ambra vård" det vill säga,klippt klor,fixat tassar/öron och bad.Och jag kan säga att det gjorde stor skillnad på pälsen:D
Hon har ju fortfarande en del päls som saknas,framför allt på svansen och dessvärre hinner ju inte det växa ut som det ska tills på söndag:p Men hon blev iaf något renare,och på lördag är det dags för omgång två.

Sen har min pappa hittat (köpt) en sån där gammal dammsugare med utblås till mig.Vilket är sååå jävla skönt att ha,vilken skillnad till en vanlig liten hårblås jag använt innan... haha. Och vilken kraft det är i den,den funkar iaf som den ska. Tänk,där spar jag 5000:- bara sådär:)

På tal om vädret jag kika igår,nu har dom helt plötsligt ändrat så det ser kanske inte så mörkt ut ändå,verkar som vi klarar osss utan regnet på söndag:)
Nu är det också högtid att börja förbereda lite inför Jonathans kalas här imorron:) Redan 8 år.Helt galet vad fort tiden går..
Och på lördag får vi sällskap ifrån Getinge och det ser vi så klart framemot.

Eftersom min dam här hemma inte älskar att stå i "rampljuset" och visa upp sin bästa sida så får ni ha lite överseende med det, här försöker hon iaf stå någorlunda ok :p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar