lördag 18 juni 2011

Ogillar mkt.Men

Vi körde på ändå..

Även fast jag ogillar regn och rusk starkt,så trotsa vi skiten och begav oss tillslut ut för att köra igång med "projekt staket" då vi i nuläget har så kallad fårnät på knappt 80 cm och som hänger och flänger lite hur som helst så har ju hundarna också tagit tillfället i akt och begett sig på egna äventyr emellanåt:p Men nu har vi snart ett bättre och roligare staket:) Så för mig och barnen blir det nog projekt "måla" på semestern innan gubben min tar sin förtjänta:)
Då ambra igår inte var helt hundra blev det en vilodag från träningen,och det har väl inte vart något jätte seriöst ännu idag heller men lite tragglande på ligg har vi ju iaf fått till,och jag tycker personligen att det börjar se mkt ljusare ut (sen är det ju hur mkt man själv kräver och "nöjer" sig med,men jag vet ju att hon KAN lägga sig snabbt) Så ribban kommer väl ligga rätt högt känns det som,om man ska klara av de högre klasserna sen också:)

Detta är iaf en början..



Även när det gäller mat,så trotsar vi regnet och har tagit fram grillen även idag (vad vore sommar utan grill??)
Gott vad det med!







1 kommentar:

  1. På filmen gör hon ju flera snabba lägganden! Bra jobbat! Framsteg! Kram på er i regnet hälsar Mathilda och Felux

    SvaraRadera