måndag 11 juli 2011

Fulle rulle!!

Nu är jag inne på 3e semester veckan och denna lär väl rulla på rätt bra känns det som,nu är det bara två dagar tills vi drar iväg med husvagnen och det är en del som ska fixas innan. Bada hund-Packa MYCKET -Tvätta-Städa-Stryka-Handla-Träna hund..Men jag har ju min snälle tös som hjälper till med det mesta:)

Igår fick jag ett litet "Tini ryck" och kände att jag var förbannat trött på våra väggar i köket och likaså panelen,så det var bara att ta fram penseln och börja måla.. Med hjälp av min käre sambo så klart,han fick ta väggarna och jag fixa panelen,och det blev sååå mycket bättre,ljust-rent och fräscht.Är mkt nöjd!
Sen kom ju då våran diskussion om färg på det nya köket (och vi är inte det minsta eniga) Jag är ju mycket för ljusa färger medans Jocke gärna vill ha mörkt.(hmm,ja ni förstår) Han visa ett rött kök,och ja,det var väl ganska snyggt,men jag är jävligt rädd för att jag kommer tröttna på det ganska fort. (ni,som känner mig förstår nog) :) Så för mig känns inte det som ett allternativ,men vi får väl se. Ännu är inget bestämt...

Fick igår lite bilder från syster efter helgen hos dom..
Barnen var verkligen stört sköna när det visa upp sina "musikaliska sidor" :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar