måndag 11 juli 2011

Min nya stjärna?

Efter ett super mysigt besök av Katrin&Chrille och deras sötaste Kelly,var det tid för lite hund träning,och som alltid i denna värme,blev det "ett litet lagom" pass utan att trötta ut dom,och jag är fortfarande imponerad utav Ingo och hans stört sköna stil,han försöker alltid göra sitt bästa (eller nej,nu överdrev jag nog)  men är alltid med på allt.
 Och så lite "tränings tid" jag lagt på honom i jämförelse med Ambra så är jag riktigt imponerad utav hans "lättlärdhet" och vilja.
Jag gillar den hunden starkt,och vem vet han kanske blir min nya stjärna till slut,.. Hihi.

Körde enbart lite förflyttningar med Ambra,och jag tycker hon tagit in det "nya" momentet riktigt bra och jag är nöjd,även fast det inte är klockrent,så känns det som att vi är på rätt väg iaf.
 Men,åter igen.Värmen är inte till hennes fördel det minsta och kommer det att va såhär på lördag vet jag inte ens om vi ska starta,för hon är fruktansvärt påverkad och tyvärr gör ju det sitt i träningen med..

Vi valde väl inte den bästa tiden för inspelning och inte heller platsen,därav den usla kvaliten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar