onsdag 20 juli 2011

Nya äventyr på gång!

Efter ett par "extra" dagar i varberg med gott sällskap ( Familjen Hassinen/Persson) Så har vi nu styrt mot Olofsbo Camping där vi har tänkt tillbringa våra sista semester veckor och av förhoppning att umgås med min lillasyster (Nathalie) och far och Mia:)
På måndag ska hundarna  få åka på lite "hund semster" och bo i Skene i en vecka. Hoppas på att det blir bra!

Igår i Varberg gick jag,barnen angelica och Ambra ner till havet för att bada lite,och jag kan med ärlighet säga att "fy fasen" vilken odräglig strand det är där... Tacka vet jag Olofsbo:) Men barnen hade det iaf riktigt skoj och inte bryr de sig speciellt om hur det ser ut som tur är:p Ambra hoppa ju så klart i hon med och jag tror hon verkligen Njöt  bortsett från alla HÖGA våger:-)
Vidare på campingen sen så träffade jag på ett Norskt par som iaf (verkade) förtjusta i Ingo. (själva hade det hållt på med Njuffar i 26 år men hade nu ingen hemma men väntar på en valp) Och vi pratade länge och mycket och de gav Ingo riktigt fin kritik,bla för pälsen,huvudet,bröstkorgen,ben stommen mm och det kändes riktigt kul att få höra. (tyvärr är jag inte van att träffa på så alltid trevliga hund människor av samma ras) Och ä Ingo är ju nu kastrerad och kommer inte visas på fler utställningar men de tyckte vi skulle komma på´"specialen" i aug. Jag hoppas på att få träffa dessa trevliga människor igen!!!

Julias incident efter cykel vurpan har börjat ljusna lite,vi har vart och röntgat munnen ochd et var "grönt" än så länge,ska tillbaka om en månad igen för ny bild.Sen åkte vi till V-centralen och det tyckte såret såg fint ut men att vi ska fortsätta med "stripsen' ett tag till..

                                      Här kommer ett fåtal kort efter de sista dagarna i Varberg!
                                            Älskar Ingos stil  (Ambra verkar vara en bra huvud kudde)



                                                           Ut på fler cykel äventyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar