torsdag 21 juli 2011

Nya uppdateringar!

Ja,nu är vi nere i Olofsbo och idag är väl det enklaste och lättaste sammanfattning Regn!!
Kunde ju önskat något torrare väder men å andra sidan tycker jag nånstans att det faktiskt är lite mysigt, (egentligen vet jag inte om ja verkligen menar det) Men idag har vi iaf haft en skön dag i husvagnen/tältet men också riktigt blöta promenader med dogsen,och jag kan väl inte tro de uppskattar detta väder super duper mkt men just nu ligger de nöjda och utslagna i förtältet.
Imorron har vi planerat att åka på Loppis och in till "stora" staden en sväng (väder gudarna verkar ju inte direkt va på vår sida de närmaste dagarna)

Som jag skrev igår filmade jag ungarna på cykelbanan. Och jag skratttar varje gång jag ser lilleman och när han försöker göra som det "större grabbarna" :-)

Har också gjort lite uppdateringar på hemsidan, för den nyfikne finns det på http://www.nuffelands.se/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar