torsdag 1 september 2011

LITE AV VARJE

Torsdag och snart har denna veckan passerat också,och inte mycket har hänt här hemma de sista dagarna.Odugligt verkligen!
Fick iaf idag en liten sov morgon,då jocke inte alltid har det mest humana arbetstider så blir det jag som tar barnen på morgonen,men idag var det annorlunda,och jag fick sova tills kl var 9,00. :) Det är itne allt för ofta det händer.Men mycket uppskattat!
Eftersom jag inte orkar med mkt annat nu så blir det mkt dator/soffan och jag har ju som jag skrivit innan problem med att lägga upp en bild på min "framsida/startsida" Får endast upp Du har överskridit kvoten för bildöverföring. Och jag blir ju helt tokig,har ju alltid kunnat bytt och haft bilder där innan,det började strula när jag tog bort den bild jag hade och ville lägga in en ny.. När jag senare googlat på problemet,verkar fler har "drabbats" och om jag förstod rätt så är det pga att man har lagt upp förstora/många bilder än tillåtet?!?
Och att man nu måste köpa/betala för att få tillgång till större "utbredd" !?!
Tycker det låter lurigt.. Sen om det räcker att jag raderar gamla upplagda bilder/inlägg vet jag inte. Är ju trist att börja radera inlägg om det sen inte fungerar ändå..
Men en tom framsida/startsida vem vill ha det???

Ang Landseer träffen i Mangenbaden!

Vi kommer inte att åka på träffen /vilket faktiskt är rätt tråkigt,då det är en mycket trevlig tillställning.
Men,vi har bokat träff nere hos goda vänner i Skåne den helgen och även då till Sofiero utställningen.
Men jag hoppas många "landseeer bitna" människor kommer att ta tillfället och åka dit. Det är verkligen super trevligt och kul att se alla dessa svart/vita lufsar i en stor klunga:) Och det kommer även att finnas möjlighet för de som vill att ta S&R prov. Att testa på Lydnad/spår mm.(finns många duktiga som håller på med bla,vatten,lydnad,spår)
 Även medlemsmöte kommer att hållas där.Gör din röst hörd!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar