onsdag 31 augusti 2011

HÅLL TUMMARNA

Ännu en dag med den odugliga förkylningen. Att skiten ska sitta i så (aldrig vart med om liknande) Ja,som i stort sett aldrig är sjuk.. Och ingen ork finns heller.Helt odugligt verkligen!! Kan ju faktiskt helt ärligt säga att man ska va jävligt glad för att ha ett arbete att gå till i vanliga fall,att bara sitta hemma och glo,gör ju en helt galen.Inte inspirerande för fem öre..

Så det här med den "aktiva hundträning" som jag hade i min planering,ligger ju väääldigt långt bort nu känner jag. Finns en del att ta igen sen:/

Nu har vi iaf fått en tid för Ingos provtagning. Två prover kommer de att börja med att ta,sköldkörteln och en till som jag fortfarande inte kommer ihåg namnet på:/ (det vet vi imon) (Borrelia och en till skulle vi vänta med och först se om dessa prover visar ngt)

Efter att ha pratat med några ang Ingos "symptom" så börjar det "slå" mig att det kanske är efter kastreringen allt har börjat (iaf viktminskningen/päls fällning) Och då pratar vi om sköldkörteln i detta läget..Skulle väl bara va min vanliga otur med sjuka djur om det visar sig va ngt kroniskt.Men så länge det går och göra något åt, är jag mer än tacksam..
Men man ska väl inte va så fördomsfull,det är ju inte alls säkert att det är detta.
Svaret får vi väl om några dagar/

Nu är tid för att hämta lilleman på dagis. (Undra om han visat upp sin "nya" arbets overall nu :D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar