lördag 17 september 2011

SKRIVARUTBILDNING!

Sitter med en kopp kaffe och bulle och tragglar förkortningar över domarprotokollet i rallylydnad.
Vet inte hur längesen det var jag satt och "pluggade" in något  (sisådär 9 år kanske) .
Vad jag tror,vet jag vad det är jag ska kunna och i stort sett tror jag alla förkortningar sitter. Men man kan ju säg som såhär. Att va skrivare i en lydnads tävling hade vart såååå mycket enklare..Här pratar vi en sisådär 24 "förkortningar" man bör kunna och då givet också veta vad de betyder,och att sen också skriva de på rätt rad. Mycket att lära in vill jag lova!
På måndag gäller det,då styr vi bilen mot Ale och hoppas då innerligt att man fått ett hum om domarprotokollet och dess f-kortningar. Sen får man väl se om man kommer därifrån godkänd eller icke godkänd.

Nu har man också anmält sig till föreläsningen för Ingrid Tapper (hundens mentalitet och kroppsspråk) på klubben 24-25/9.  Det ska bli riktigt intressant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar