söndag 18 september 2011

ANDRA TIDER NU

Jag tror sommaren är slut på riktigt nu (har den väl vart länge iof) Men fy attan vilka kalla mornar och kvällar det är nu.. Dags att plocka fram varmare kläder,såsom jackor,vantar,mössor & skor . Känns inte helt ok,men det är väl bara att gilla läget.
Mörkt och eländigt tidigt på kvällen också,och vem vågar då ge sig ut ensam i skogen på kvälls promenaderna?! Inte jag iaf! Usch,jag bara känner vilken usel matte jag blev helt plötsligt:p

Idag hade vi planerat att åka till Ikea och kika kök.Men,det blev dock ändrade planer och det får då vänta ett tag till. (trist) men men.
Har ju iaf lagt en hel del tid på Ingo och hans päls idag (han är inte vacker i dags läget må ni tro) Lite päls,matt päls,fäller fortfarande och är fortfarande mkt liten runt hals&rumpa. I  Veckan ska jag iaf nu äntligen ringa vet,igen och hoppas då på att få utskrivet droppar mot "ohyra/skabb" (har inte velat göra det innan vi var hemma från utställningen på Sofiero)
Och hoppas innerligt att det kommer att ge resultat!!

Nu har jag också äntligen bestämt mig för en ny telefon och jag förlitar mig på alla andra och skaffar mig väl också en IPHONE :)

Får ju också "skryta" lite med att jag är mkt stolt över min Ingo som idag tar/håller apporten och att jag t,o,m hinner ta kort på honom:) Som vi kämpat!! Men nu börjar det ju likna något iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar