tisdag 4 oktober 2011

DET LJUSNAR

Ja,nu ser jag faktiskt "ljuset" och allt tragglande har också givit resultat- Happy!
Som alltid finns det saker att jobba på och vi har en del att fin slipa inom apporteringen.Men jag är tok nöjd för den bit vi kommit i träningen.
Idag finns det ett intresse för apporten (tycker jag man ser ganska tydligt) Och det var dit jag ville komma. Sen att han inte är fullständigt 100% på hela momentet. Nej,det är han inte. Det blir fortfarande lite tuggande emellanåt och nu ska vi väl köra på lite mer att man faktiskt också måste vänta på kommandot innan man får ta och släppa. Men vi är iaf på helt rätt väg.Och jag är överlycklig över detta:)
Vår träning framöver ligger också på att "hålla position" och mycket svängar (Ingo måste komma på att han faktiskt har en bakdel att jobba med) Så våra vänster svängar idag är=katastrof..
Men skam den som ger sig-Vi ska ju så klart fixa det också.
Jag skulle ju aldrig hoppa över rallylydnaden med honom för grejer som faktiskt går att träna. Finns inte,så en dag är Ingo också ute på rally:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar