torsdag 6 oktober 2011

NU BÖRJAR DET KÄNNAS

Mina tankar kring tävlingen i helgen snurrar ordentligti huvudet nu..

Hur kommer det gå?
Hur kommer jag vara?
Hur kommer hon vara?
Hur mkt ska jag träna innan?
Kommer hon håll fokus?
Kommer jag göra fel, igen?
Är vi verkligen redo?

De tankarna och känslorna är sjukt jobbiga..
Önskar jag bara kunde ta det helt utan funderingar och bara köra på,hade vart så mkt enklare då..
Min nervositet gör det ju inte bättre direkt!

Lite så här är det och känner jag- Vill Ambra,har vi vårat 1a pris.. Vill hon ej,är vi körda..
Jag vet ju att hon kan momenten utan problem och jag vet också att jag kan momenten utan problem-när det dock kommer till "skott" så är det helt plötsligt annorlunda.
Ska väl kanske inte lägga allt för mkt på Ambra.
I Bollebyggd var det trots allt jag som gjorde 3 stora missar,annars hade vi ev haft vårt 1a pris..Slutade i stället på 157 p  (Lätt och vad efter klok)


På söndag får vi veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar