måndag 10 oktober 2011

LYCKAN ÄR STOR

Lyckan efter gårdagens resultat sitter fortfarande väldigt gott.
 Eftersom jag trodde att vi var ganska "körda" efter platsliggningen så hade jag väl inte det mest positiva inställningen innan vi skulle in på plan för att utföra resten av momenten. Och trots kommentarer från vänner om att vi fixade det så trodde jag inte på det för fem öre.
 "Hur skulle vi kunna klara oss med enbart en 7a på platsen!?! "
Efter någon timmas väntan på prisutdelningen,började de räkna upp placeringarna.. 9e p 8e p 7e p 6p 5e p & sen kom vi på en  4e p med 166,5 p (egentligen inga super poäng) Men tro jag blev chockad,då jag räkna med att bli uppropad för länge sen. GLAD,var ordet.
Jag har ju trots allt nu ändå tragglat och kört 1an:s moment bra länge,och det känns kanon att ha den gjord och nu kunna sikta in sig på nya mål:) Men ett Lp1 ska vi självklart ha:-)

Så,eftersom det inte blev något firande igår,tar vi igen det idag istället :D

1 kommentar:

  1. Klart ni ska var Stolta och lyckliga. Finns bara en gång man ska använda ordet tur i dessa sammanhang och då ska det finnas ett O framför annars är det planerat och skickligt. Kör så det ryker :-)

    SvaraRadera