måndag 17 oktober 2011

VARFÖR BLIR JAG INTE FÖRVÅNAD

Som den senaste tiden då det vart mycket negativt skriveri,så kan jag dessvärre inte komma med något positivare denna gång..
Kommer hem och ser att såret (talgkörtel hålet) gått upp IGEN. Ett hål precis som från första dagen.
Vad som hänt eller vad hon gjort har jag inte den blekaste aning om.Men kan ju tro hon ev kliat sig och rivit upp det rätt bra (var mkt smuts och klet runt om) Så det var ju bara till att ta fram sax,rengöring,droppar,puder mm och köra igång...
Och inte nog med denna skit,hennes öron mår inte bättre dom. Droppar hit och droppar dit!

Någonstans börjar det ringa en liten klocka som säger att man inte ska tro,hoppas & kämpa allt för mkt för saker och ting. Det blir ju bara skit av allt ändå.

Som när man väl börjat anmäla sig till diverse tävlingar.. Ja, tro fanken det ALLTID ska komma något i vägen!

Motivationen är inte på sin bästa sida kan jag säg!!!

Man ska väl inte kalla såret/hålet fint. Men nu ser det ändå "bra" ut,jämfört med när jag upptäckte det...






Som

1 kommentar: