onsdag 30 november 2011

DÅ VAR DET KALAS IGEN

Igår firade vi mannen i huset är hemma (jocke 1 år närmare 40) Gud vad ung jag känner mig fortfarande:)  
Kvällen kan sammanfattas som mycket lyckad.Trevligt besök,underbara barn och crazy dogs:)
Mycket trevligt vill säga!
Från det ena till det andra!
Min kamera har så klart ändrat inställning av någon anledning
(eller ja,kan ju möjligtvis va så att jag har vart där och tryckt på ngt "icke bra" )
Men,iaf så några vidare kort tar den inte,och jag känner väl att jag är helt usel på det här med kameror och hade verkligen behövt expert hjälp för att förstå mig på den
(är ju faktiskt inget fel på kameran)
Så igår blev inte mycket kort tagna mer än lite test bilder.Och
Söta är de ju allihop:)

Kusinerna bus


Sötaste gudbarnet Rasmus



Som djuren på zoo:)
När man ser ut som en "lorthög" har man inte tillåtelese att röra sig fritt

Men Siri höll inte helt med om det,
så alla knep är väl bra utom dom dåliga:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar