söndag 27 november 2011

TIDEN GÅR

Oj oj oj vad tiden springer iväg och odugliga jag har varken inte haft tid eller speciellt mycket ork till att sitta och blogga det sista. Här hemma är det full rulle med renovering och en del fönsterbyte.Jätte kul och behövligt,men gud vilken kaos det blir hemma (och de som känner mig väl vet hur fruktansvärt jag tycker det är med en massa röra och kaos i hemmet) Men,det är bara att bita ihop och se glad ut för snart blir det bara till sitt bättre här hemma:)

För att komma til hundarna och deras aktiviteter har jag dessvärre inte så mycket "nytt" att komma med.Det har mestadels bara blivit de dagliga behoven och liiite där till.
Vart uppe på klubben förra veckan med den svarta lurven.Då Ambra vart i höglöp här nu så har hon fått bli hemma och inte mycket träning har det blivit.
Men trots detta har jag ändå vågat anmäla till lite lydnads tävlingar framöver.
Första går av stapeln nästa helg och den andre den 11/12.
Jag har inte speciellt höga förhoppningar om den kommande tävlingen då jag själv legat lite på latsidan.
Kommer att i veckan köra moment som jag anser är lite osäkra men inte köra på något vidare hårt.Hon kan ju momenten,men sen om det är hennes dag eller ej,det är ju en annan sak,och det är ju det som är det spännande från gång till gång. Man vet aldrig vad man har med sig in på banan:)

                                                              Underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar