onsdag 25 januari 2012

FÖRELÄSNING

Första arbetsdagen på 1,5 vecka gjord,och det är redan onsdag (gud vad dagarna springer iväg)
Jag och William tog med hundarna på en skogs promenix när vi kom hem,och idag var det William som fick idag leka "figge" och springa & gömma leksak (vilket var mycket uppskattat)
Gjorde för första gången ett försök med Ingo också,men utan några som helst förväntningar:p
Men faktiskt,han drog iväg efter föremålet och tog det direkt (sen var det dock slut) Han skaka och bet i denne stackars leksak så att jag tillslut fick kalla in honom,och (tro ni han kom?) Nej,det gjorde han inte,och här kan jag säg att det märks tydligt,vad och hur mycket tid man har lagt ner på det här med "vardagslydnad" med herrn. Han sticker aldrig iväg men han kan lika gärna stå tre meter framför dig men skiter fullständigt i om jag kallar in eller ropar.. (inte jätte populärt)
Dock,så en kallad "lydnads inkallning" Där kommer han som ett skott och med en hyfsad ingång.(Ibland blir man ju trött på sig själv också då:p)
Ja,så är det här ibland,men bortsett från vårt lilla misstag så var det en kul runda med pigga och glada dogs:)
Nu väntar jag på att Julia ska komma hem och berätta hur det vart att åka skridskor för första gången:)
Mycket intressant:)

Ikväll är föreläsning för Fredrik Steen som gäller,vilket jag ser framemot mycket.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar